Tak sobie czytam i na razie (350km przebiegu) moja opinia to, ze jest to rozsadne auto za rozsadna cene, z lekka domieszka ekstrawagancji w wydaniu wersji ZR-7. Kilka spostrzezen:
1. Wysoko biorace sprzeglo w ostatniej cwiartce skoku pedalu i bardzo ,,miekkie,,- temat opisywany na forum. Z poczatku mialem lekkie skoki
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
ale juz ok. Sprzegla nie przypalilem
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- jak na razie. A tak na marginesie widzialem linke sprzegla- wiec czu nie mozna go podciagnac- wyregulowac na lince
2. Ekonomika wg komputera 9,8 l/100 - nie dziwi mnie bo nowy i jezdze tylko w miescie i do pracy, krotkie odcinki. Mam nadzieje ze po wymianie oleju po ok. 2000 sytuacja sie zmieni. Ale jak jechalem na autostradzie 120 na 5 przy do 4000 rpm komputer pokazywal chwilowe w granicach 5-6l/100.
3. Szybkie dochodzenie do normalnej temperatury silnika- dla mnie wazne przy krotkich odcinkach. Nie ma sladow przegrzewania silnika w korkach - zdarzalo sie ze stalem.
4. Dziwna sprawa z radiem. Kiedy stoje lub jade wolno to moge regulowac radiem na konsoli, kiedy jede szybko tylko dziala regulacja na kierownicy
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
. Przeczytalem cala instrukcje a o tym ani slowa. Przetestowalem kilka razy i za kazdym razem to samo.
5. I ostatnie co zauwazylem a to juz lekka zenada: tylna polka pod szyba jest ZA KROTKA
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/devil.gif)
.Pomiedzy tylna klapa a krawedzia polki jest on 2-3cm szczelina Gdzies czytalem ze wersja trzydrzwiowa jest dluzsza od 5-cio drzwiowej wiec chyba montuja polke od 5-cio drzwiowej ,a ta przy podskokach nie ma sie na czym opierac i czasem ja slychac. Mogliby cos z tym zrobic -dla mnie to jednak nie problem - jest dodatkowa wentylacja bagaznika
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Podumowujac: jestem na razie bardzo zadowolony
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/jump.gif)
.