1)komplet Sahs'a - to dostajemy jedynie w komplecie tarcze sprzęgłową, docisk i łożysko oporowe (tak nawiasem mówiąc podobno rożnie się trafia ale ja dostałem w komplecie Sachsa docisk oraz tarcze sprzęgłową - grawerka Sachsa, łożysko oporowe natomiast było w komplecie firmy Valeo - muszę przyznać ze nie różniło się od oryginału niczym poza obudowa/bieżnią stykająca się z dociskiem - po prostu spasowany ze sobą komplet - jak ktoś chce fotki wszystkich elementów kompletu żeby sobie w realu zobaczyć to mogę przesłać).
2)jeżeli chodzi o łapę to jest praktycznie nieosiągalna poza serwisem (może akurat wtedy kiedy ja kupowałem). Drugie miejsce w którym można dostać łapę to sklep http://kia.auto.pl/ do którego dzwoniłem i Panowie mówili ze dadzą rade ściągnąć na za tydzień (nawet parę zloty taniej ale nie za dużo) niestety goniły mnie terminy wiec musiałem zdecydować się na ASO. koszt tak jak pisałem około 100zł.
3)wysprzeglik - z wysprzeglikiem należy dobrze poszukać... ja znalazłem dużo zamienników które oferowały na swoich stronach internetowych firmy, niestety każda z nich mówiła ze nie ma ani oryginału ani zamiennika nawet do ściągnięcia... ostatecznie znalazłem firmę z Rumi... ściągnęli mi za cenę 130zł z przesyłką wysprzeglik oryginalny kia/hyundai (jeżeli chodzi o firmę to była to http://www.japanmoto.pl). W sumie na samym wysprzegliku zaoszczędziłem około 100zł bo ASO krzyczało coś kolo 240 zł a sklep kia.auto.pl około 220 zł.
Wszystko oczywiście już mogło się zmienić od czasu kiedy ja wymieniałem w swoim ceedzie sprzęgło, ale może komuś się przyda.
ahhhh odpowiadajac na twoje pytanie:
EMWU napisał(a):i jeszcze jedna sprawa...
zauważyłeś zmianę w przełączaniu biegów: zwłaszcza 1 i 2 wchodzą lepiej...?
W sumie to nie miałem żadnych problemów ze zmiana biegów zawsze dobrze wchodziły i teraz jest tak samo wiec żadnej zmiany nie odczułem.