![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Moderator: Żandarmeria
butter18 napisał(a):Zgłosiłem do ASO aby wystąpila do KMP o goodwilla z racji takowej ze gwarancja minela miesiac przed usterka lampy... no i mijają 2 miesiace i cisza jak makiem zasial... w miedzy czasie wczoraj druga lampa takze padla...
gisio napisał(a):Nikt z ASO nie wystąpił o dobrą wolę do KMP w Twojej sprawie. Weryfikacja takich wniosków przez KMP nie trwa dłużej niż kilka godzin, no chyba że się coś nie zgadza wtedy jest tzw. "czołganie"
gisio napisał(a):marceed - ASO do pewnej kwoty zobowiązane jest do samodzielnego rozpatrywania reklamacji. Jeżeli KMP nie udzieliło jakiejś odpowiedzi to znaczy, że ASO nie dopełniło kwestii proceduralnych lub naprawa ze względu na jej wartość nie wymaga zgody KMP. Zdarzają się przypadki w których ASO występuje o dobrą wolę za pośrednictwem maila co jest niedopuszczalne ponieważ do tego typu zapytań służy system gwarancyjny. Reasumując jeżeli ASO nie dopełni wymogów formalnych lub je naciąga tylko po to żeby mieć podkładkę pod odmowę reklamacji to KMP odpowiedzi na takie zapytanie nie udzieli.
Mogę choć niechętnie to robię (czas i wykorzystywanie znajomości nie ma swojej ceny) rozeznać Twoją sprawę jak ją dokładnie opiszesz na pw podając VIN oraz nazwę ASO w którym reklamacja miała miejsce.
butter18 napisał(a):Ciekawi mnie jaka płytkę wsadzaja... czy takze czarna z pierdylionem tranzystorkow i innych cudów ktora sie nagrzewa i za jakis czas znowu bedzie do wymiany... ostatnio znalazlem polskiego producenta który robi plytki do wielu marek samochodow gdzie owych wlutowanych elementów jest 10 razy mniej i niby sie nie grzeje... koszt 150zl sztuka..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości