Witam wszystkich,
Błagam was o pomoc, bo już 3 serwisy rozłożyły ręce, mi już kończy się cierpliwość.
Problem:
Auto jedzie prosto, ale gdy tylko dotknę hamulca auto ciągnie w lewo. Im wyższa prędkość, z której hamuje, tym szybciej jestem na lewym pasie.
W jakim stanie kupiłem auto:
Zakupiłem kijankę od znajomej z wybitym zawieszeniem, stukającym wspomaganiem, słabym sprzęgłem oraz ściąganiem na lewo (zakładałem wybite zawieszenie)
Po kolei co robiłem:
Sprzęgło wymieniłem wraz z wysprzęglikiem. W zawieszeniu wymienione tuleje wahaczy , łączniki oraz gumy stabilizatora przód + tył. Auto pojechało na geometrię. Auto przestało ściągać cały czas. Ściągało tylko podczas hamowania w lewo.
Dalej zaczęła się walka z ww. ściąganiem oraz stukami we wspomaganiu. Kolumna wraz ze wspomaganiem wymieniona na używaną z innego, sprawnego auta. We wspomaganiu (jak już było na stole) wymieniłem gumową gwiazdkę w silniczku na nową. Złożyłem wszystko. przestało stukać, ale ściąganie przy hamowaniu nie ustało. Auto znów na geometrie i dalej nic. Jedzie prosto, ale jak tylko muśnie się hamulec od razu ucieka.
Dalej po kolei:
szarpaki na stacji diagnostycznej- wszystko sztywne
sprawdzenie na rolkach -siły hamowania książkowe
ponowna wymiana tulei wahaczy na twardsze ( mayle były mega miękkie, założone CTR, które były dużo twardsze)
dwukrotne odpowietrzanie zacisków
Przejrzenie zacisków+ ich przesmarowanie ( działają idealnie), klocki i tarcze równomiernie zużyte
zamiana kół letnich przód tył
dalej zamiana na zimowe opony
wymiana pompy ABS na używaną z innego auta
A Ona dalej ściąga
dodam tylko, że auto na pewno nie było rozbite, bo poprzednią właścicielką od nowości była moja koleżanka, a auto widziałem dzień w dzień pod biurem
Proszę pomóżcie
Dane auta:
Kia ceed hatchback
silnik 1.4 109km benzyna
rok prod. 2009
Bez ESP
[C1] Ściąganie przy hamowaniu
Moderator: Żandarmeria
-
Pat222 - Dopiero co...
- Posty: 6
- Dołączył(a): 08 lis 2021 14:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 HB, 1.4 Pb 109KM
2010
-
Renegade - Weteran
- Posty: 3748
- Dołączył(a): 23 lis 2009 01:41
- Lokalizacja: SLU
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: OPTIMA PHEV 2.0 205 KM
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Wygląda jakby któryś hamulec gorzej hamował od pozostałych i zaczyna ściągać. Może pora na komplet nowych tarcz i klocków?
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
OPTIMA PLUG-IN 2.0 205 KM - C3S (aluminium silver) '16
SOUL 1.6 DOHC 124 KM '12
CEE'D HB 1.6 DOHC 126 KM '09
CEE'D HB 1.4 DOHC 109 KM '08
SHUMA 1.5 DOHC '97
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6556
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Skoro ściąga tylko podczas hamowania, a zawieszenie, ogumienie i geometria OK, to jedynym sensownym wyjaśnieniem jest nierównomierne podawanie siły przez układ hamulcowy na poszczególne koła. Może pompa hamulcowa, może zacisk, może któryś przewód hamulcowy ...
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
hsurim - Klubowicz
- Posty: 61
- Dołączył(a): 11 gru 2021 16:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2022, L
Re: Ściąganie przy hamowaniu
A przełóż jeszcze koła - jeśli opony nie są kierunkowe - z lewej strony na prawą (??)
Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie. Nie skreślaj życia tak prędko ! Żyj i pozwól żyć innym !
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Kolega wspomniał już, że miał sprawdzaną siłę hamowania itp.
sprężyny i amortyzatory też są ok? - choć też bym tutaj sprawdził dalej pompę hamulcową, może za każdym hamowaniem jest to samo?
sprężyny i amortyzatory też są ok? - choć też bym tutaj sprawdził dalej pompę hamulcową, może za każdym hamowaniem jest to samo?
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
Pat222 - Dopiero co...
- Posty: 6
- Dołączył(a): 08 lis 2021 14:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 HB, 1.4 Pb 109KM
2010
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Renegade napisał(a):Wygląda jakby któryś hamulec gorzej hamował od pozostałych i zaczyna ściągać. Może pora na komplet nowych tarcz i klocków?
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
tarcze i klocki z przodu + klocki tył dość świeże bo robione w maju tego roku przez poprzednia właścicielkę
pioter napisał(a):Skoro ściąga tylko podczas hamowania, a zawieszenie, ogumienie i geometria OK, to jedynym sensownym wyjaśnieniem jest nierównomierne podawanie siły przez układ hamulcowy na poszczególne koła. Może pompa hamulcowa, może zacisk, może któryś przewód hamulcowy ...
Zaciski tak jak wspominałem były przejrzane pod kątem czy ich nie regenerować, ale były w idelanym stanie. Drożność przewodów też była sprawdzana już przez pierwszy serwis.
Może rzeczywiście spróbować wymienic jeszcze pompę. Think
hsurim napisał(a):A przełóż jeszcze koła - jeśli opony nie są kierunkowe - z lewej strony na prawą (??)
Tak jak wspominałem byky już próby zamiany kół letnich i nic nie dało. Teraz założone zimowe i dalej problem jest
-
Pat222 - Dopiero co...
- Posty: 6
- Dołączył(a): 08 lis 2021 14:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 HB, 1.4 Pb 109KM
2010
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Pitrek napisał(a):Kolega wspomniał już, że miał sprawdzaną siłę hamowania itp.
sprężyny i amortyzatory też są ok? - choć też bym tutaj sprawdził dalej pompę hamulcową, może za każdym hamowaniem jest to samo?
Na ścieżce wyszło że amortyzatory mają:
Przód ( 74%, 71%)
Tyl ( po 62%)
Jeden z serwisów zaproponował wymianę poduszek amortyzatorów, ale nie wiem czy mógłoby to coś dac.
-
Pat222 - Dopiero co...
- Posty: 6
- Dołączył(a): 08 lis 2021 14:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 HB, 1.4 Pb 109KM
2010
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Przeglądając forum zauważyłem również, że czesto przy temacie ściągania pojawia się kalibracja czujnika kąta skrętu. Czy możliwe jest, że ma on wpływ na ściąganie jedynie podczas hamowania?
-
kryzys - Dyrektor
- Posty: 688
- Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
- Lokalizacja: gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Odłącz aku i po podpięciu zrób kalibrację czujnika skrętu i się okaże. Nie pamiętam kombinacji obrotów kierą, ale było to na forum.
Poduszki od amorów wg mnie też do sprawdzenia. Skoro podczas jazdy jedzie prosto, a ucieka przy hamowaniu jak auto nurkuje to może przy wyklepanej poduszce z jednej strony robią się takie jaja.
Może prawy przewód hamulcowy puchnie i lewa strona przez to mocniej łapie (ciekawe czy to by wyszło na rolkach na stacji diagnostycznej). Może koleżanka o jeden raz za dużo wjechała na wysoki krawężnik i coś skrzywiła z lewej strony w zawiasie. Albo wymieniła któryś element zawiasu na taki z gównolitu. Opcji pełno
Dla świętego spokoju jeszcze bym na jakiejś bocznej drodze spróbował zahamować ręcznym przy niewielkiej prędkości żeby wyeliminować tył, chociaż nie wiem czy niesprawny tył ciągnąłby auto w lewo, strzelam.
Powodzenia w diagnozie!
Poduszki od amorów wg mnie też do sprawdzenia. Skoro podczas jazdy jedzie prosto, a ucieka przy hamowaniu jak auto nurkuje to może przy wyklepanej poduszce z jednej strony robią się takie jaja.
Może prawy przewód hamulcowy puchnie i lewa strona przez to mocniej łapie (ciekawe czy to by wyszło na rolkach na stacji diagnostycznej). Może koleżanka o jeden raz za dużo wjechała na wysoki krawężnik i coś skrzywiła z lewej strony w zawiasie. Albo wymieniła któryś element zawiasu na taki z gównolitu. Opcji pełno
Dla świętego spokoju jeszcze bym na jakiejś bocznej drodze spróbował zahamować ręcznym przy niewielkiej prędkości żeby wyeliminować tył, chociaż nie wiem czy niesprawny tył ciągnąłby auto w lewo, strzelam.
Powodzenia w diagnozie!
Don't Eat Yellow Snow!
-
Pat222 - Dopiero co...
- Posty: 6
- Dołączył(a): 08 lis 2021 14:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 HB, 1.4 Pb 109KM
2010
Re: Ściąganie przy hamowaniu
kryzys napisał(a):Odłącz aku i po podpięciu zrób kalibrację czujnika skrętu i się okaże. Nie pamiętam kombinacji obrotów kierą, ale było to na forum.
Poduszki od amorów wg mnie też do sprawdzenia. Skoro podczas jazdy jedzie prosto, a ucieka przy hamowaniu jak auto nurkuje to może przy wyklepanej poduszce z jednej strony robią się takie jaja.
Może prawy przewód hamulcowy puchnie i lewa strona przez to mocniej łapie (ciekawe czy to by wyszło na rolkach na stacji diagnostycznej). Może koleżanka o jeden raz za dużo wjechała na wysoki krawężnik i coś skrzywiła z lewej strony w zawiasie. Albo wymieniła któryś element zawiasu na taki z gównolitu. Opcji pełno
Dla świętego spokoju jeszcze bym na jakiejś bocznej drodze spróbował zahamować ręcznym przy niewielkiej prędkości żeby wyeliminować tył, chociaż nie wiem czy niesprawny tył ciągnąłby auto w lewo, strzelam.
Powodzenia w diagnozie!
Dzis udało się zrobić kalibrację czujnika skretu. Wartość wynosiła - 1.4. Teraz jest 0.0 i dalej nic
Dla potomnych kalibracja mega prosta:
Kiera prosto
Max w lewo
Max w prawo
Prosto i minimalnie korygujemy jak wskazuję komp
I gotowe
Dziś byłem ponownie z mechanikiem, z którym skladam i rozkładam auto na rolkach. Siły hamowania przód 1429N lewa 1451 N prawa, czyli bardzo dobrze. Diagności podkręcili rolki na maksa i po depnieciu hamulca, przednia os gdyby nie ścianki wgłębienia wyskoczyłby z rolek. Tył po hamowaniu prosto, więc problem z przenia osią. Przewody hamulcowe i zaciski odpadają bo siły są prawie idealne. Diagności zasugerowali że po wymianie pompy ABs też wymieniliby poduszki amorków.
Pompa hamulcowa przez wszystkich odrzucana Bo jest dwusekcyjna ( czyli przód i tył) i nie ma nic do bokow.
Nie wykluczone, że nie oszczędzala zawieszenia , ale dziwi mnie ze jest mega sztywno wszędzie i na geometrii też jest idealnie. Mają dość dobry sprzęt do geometrii bo robią też pomiary aut ze stanów po prostowaniu ram itp.
Wahacze ori, amorki ori, sworznie lemforder, tuleje wahacza Ctr, końcówki ori
Jutro wymianie poduszki i dam znać czy coś dalo
Dziekuje wszystkim za sugestie
- Kawu
- Asystent Kierownika
- Posty: 273
- Dołączył(a): 24 sie 2019 10:18
- Lokalizacja: Legnica
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2 SW, 1,6 ON 128KM
2013
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Pat222 napisał(a):Siły hamowania przód 1429N lewa 1451 N prawa, czyli bardzo dobrze
Podajesz wartości max.
Przy ściąganiu musisz zacząć patrzeć os początku pomiaru-poeoli wciskając hamulec.
Bo wg mnie pewnie szybciej hamuje układ hamulcowy tego koła, na którą stronę cię ściąga.
- Józek
- Dopiero co...
- Posty: 7
- Dołączył(a): 18 gru 2021 10:49
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Szczecińska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Panowie kochani,
autko jest powypadkowe, czyli pierwsza sprawa to sprawdzenie punktów kontrolnych na płycie podłogowej!
autko jest powypadkowe, czyli pierwsza sprawa to sprawdzenie punktów kontrolnych na płycie podłogowej!
- Kawu
- Asystent Kierownika
- Posty: 273
- Dołączył(a): 24 sie 2019 10:18
- Lokalizacja: Legnica
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2 SW, 1,6 ON 128KM
2013
-
hsurim - Klubowicz
- Posty: 61
- Dołączył(a): 11 gru 2021 16:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2022, L
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Można jeszcze zmierzyć odległości nadkoli błotników od (równego) podłoża i porównać wyniki - lewy z prawym przodem i tak samo z tyłem.
Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie. Nie skreślaj życia tak prędko ! Żyj i pozwól żyć innym !
-
Pat222 - Dopiero co...
- Posty: 6
- Dołączył(a): 08 lis 2021 14:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 HB, 1.4 Pb 109KM
2010
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Dopiero teraz zobaczyłem, że nie dodała się wiadomość że stycznia
Problem został rozwiązany
Okazało się, że amortyzatory miały luz same w sobie, na uszczelniaczu i niby na ścieżce pokazywały, że są ok, ale po zahamowaniu i przeniesieniu ciężaru auta luz zmianial położenie koła.
Dziękuję wszystkim za pomoc przy rozwiązaniu problemu. Wasze zdrowie
Problem został rozwiązany
Okazało się, że amortyzatory miały luz same w sobie, na uszczelniaczu i niby na ścieżce pokazywały, że są ok, ale po zahamowaniu i przeniesieniu ciężaru auta luz zmianial położenie koła.
Dziękuję wszystkim za pomoc przy rozwiązaniu problemu. Wasze zdrowie
-
sorand - Dopiero co...
- Posty: 1
- Dołączył(a): 21 maja 2024 16:21
- Lokalizacja: PL
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 Brak, 1.4 Pb 90KM
2011
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Hej, Podobny problem.
Przyjrzę się amorom...
Kupiłem Kia i ściąga mi na lewo ale nie zawsze.
Trudno określić od czego zależy. Przejrzałem zaciski, przesmarowałem to i tamto, tłoczki ładnie sie wciskają nawet palcami. Tarcze ładne bez rantów, klocki ok. Wymieniłem przewody elastyczne z prawej strony.
problem jest podobne bo przy rozpędzeniu autka i hamowaniu ściąga na lewo, ale gdy puszcze hamulec i ponownie wcisnę już nie ściąga. Nie zawsze się tak dzieje.
Zauważyłem że przy lżejszym hamowaniu jakby było normalnie, przy mocniejszym dociśnięciu zaczyna ściągać.
Natomiast jak po pierwszym hamowaniu rozpędzę autko i wcisnę do podłogi to hamuje (nie ściąga) i ABS odbija...
Dziś pojechałem na komputer:
3 błędy:
- obwód czujnika kąta skrętu - sygnał (C1260)
- Czujnik przyspieszenia poprzecznego(G)/czujnik przyspieszenia wzdłużnego(G)/czujnik prędkości kątowej - błąd sygnału(C1283)
- Przekroczenie czasu komunikacji CAN z czujnikiem prędkości kątowej i przyspieszenia bocznego(C1643)
Błędy nie wiem kiedy zapisane były więc je wykasowaliśmy i za jakiś czas podjadę na kompa i sprawdzimy czy się pojawią.
Czy te luzy na amorach można samemu sprawdzić czy tylko na stacji diagnostycznej.
A dodam, byłem na stacji wszystko w normie, nawet hamowanie mieściło sie, choć raz było coś słabiej z prawej strony, a na kilka prób trafiło że z lewej wyszło słabiej...
Przyjrzę się amorom...
Kupiłem Kia i ściąga mi na lewo ale nie zawsze.
Trudno określić od czego zależy. Przejrzałem zaciski, przesmarowałem to i tamto, tłoczki ładnie sie wciskają nawet palcami. Tarcze ładne bez rantów, klocki ok. Wymieniłem przewody elastyczne z prawej strony.
problem jest podobne bo przy rozpędzeniu autka i hamowaniu ściąga na lewo, ale gdy puszcze hamulec i ponownie wcisnę już nie ściąga. Nie zawsze się tak dzieje.
Zauważyłem że przy lżejszym hamowaniu jakby było normalnie, przy mocniejszym dociśnięciu zaczyna ściągać.
Natomiast jak po pierwszym hamowaniu rozpędzę autko i wcisnę do podłogi to hamuje (nie ściąga) i ABS odbija...
Dziś pojechałem na komputer:
3 błędy:
- obwód czujnika kąta skrętu - sygnał (C1260)
- Czujnik przyspieszenia poprzecznego(G)/czujnik przyspieszenia wzdłużnego(G)/czujnik prędkości kątowej - błąd sygnału(C1283)
- Przekroczenie czasu komunikacji CAN z czujnikiem prędkości kątowej i przyspieszenia bocznego(C1643)
Błędy nie wiem kiedy zapisane były więc je wykasowaliśmy i za jakiś czas podjadę na kompa i sprawdzimy czy się pojawią.
Czy te luzy na amorach można samemu sprawdzić czy tylko na stacji diagnostycznej.
A dodam, byłem na stacji wszystko w normie, nawet hamowanie mieściło sie, choć raz było coś słabiej z prawej strony, a na kilka prób trafiło że z lewej wyszło słabiej...
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6556
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Ściąganie przy hamowaniu
A sprawdź Pan pompę hamulcową - takie objawy mogą wskazywać na to, że jeden z obwodów ma problem z utrzymaniem coraz wyższego ciśnienia.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
- Piejar
- Kierownik
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13 maja 2020 06:50
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 2,0 ON 140KM
2008, COMFORT
Re: Ściąganie przy hamowaniu
Pompa hamulcowa to raczej nie ma obwodów lewy/prawy. Przód/tył to już tak.
Co do luzów na amorach to nie wiem o jakie luzy chodzi ale ostatnio przemielilem obydwa moje H/K ten i30 oraz Kijankę, obydwa auta miały oryginalne amory z przebiegiem 270 kkm. W Hyundaiu jeden jeszcze dawal radę w kijance obydwa praktycznie bez ciśnienia. Ale obydwa auta jeździły nieźle i nie ściągały. Amortyzatory nie są drogie same w sobie ale wymiana ciągnie za sobą często komplet ten sprężyny, łożyska, poduszki (górne mocowanie). Akurat poduszki w obydwu były mega skorodowane. Sat tam też takie podkładki "kątowe" które też gniją a są trudno dostępne - warto je zakonserwować przy okazji. Piszę o tym bo amor niby 120 zł szt ale dodatkowej roboty i kosztów może dojść. Tyle, że przy rozkopywania warto to zrobić
Co do luzów na amorach to nie wiem o jakie luzy chodzi ale ostatnio przemielilem obydwa moje H/K ten i30 oraz Kijankę, obydwa auta miały oryginalne amory z przebiegiem 270 kkm. W Hyundaiu jeden jeszcze dawal radę w kijance obydwa praktycznie bez ciśnienia. Ale obydwa auta jeździły nieźle i nie ściągały. Amortyzatory nie są drogie same w sobie ale wymiana ciągnie za sobą często komplet ten sprężyny, łożyska, poduszki (górne mocowanie). Akurat poduszki w obydwu były mega skorodowane. Sat tam też takie podkładki "kątowe" które też gniją a są trudno dostępne - warto je zakonserwować przy okazji. Piszę o tym bo amor niby 120 zł szt ale dodatkowej roboty i kosztów może dojść. Tyle, że przy rozkopywania warto to zrobić
Posty: 18
Strona 1 z 1
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
[C1] Stukanie przy hamowaniu
przez wisniazio » 15 cze 2021 08:19 w Zawieszenie - 4 Odpowiedzi / 5032 Wyświetlone
- Ostatni post przez Kawu
15 cze 2021 10:44
-
[C1] Stukanie przy hamowaniu
-
-
Opór przy zmianie biegów przy wyższych obrotach
przez Pawell95 » 04 cze 2024 19:49 w Silniki i skrzynia biegów - 11 Odpowiedzi / 312 Wyświetlone
- Ostatni post przez Ryba4
13 cze 2024 23:25
-
Opór przy zmianie biegów przy wyższych obrotach
-
-
Mokro przy wytryskach
przez Koko » 23 lip 2019 19:52 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 3536 Wyświetlone
- Ostatni post przez vonski
23 lip 2019 22:27
-
Mokro przy wytryskach
-
-
Piszczenie przy skręcaniu
przez Maslan » 22 sty 2020 11:00 w Zawieszenie - 6 Odpowiedzi / 5418 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pitrek
23 sty 2020 05:49
-
Piszczenie przy skręcaniu
-
-
Stukot przy rozrządzie
przez Kamilceed » 30 maja 2020 11:59 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 3095 Wyświetlone
- Ostatni post przez Przemek77
30 maja 2020 22:13
-
Stukot przy rozrządzie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości